dissabte, 28 de desembre del 2019

Nadal 2019, conversa besnéts


Reunió descendents de Joana Raspall.
Cada Nadal ens reunim la família, aquest any més de 30. Entre ells unes besnétes de la Joana que tenien la important conversa de qui era la besnéta de debó.
-          La Joana es la meva besàvia deia la de 6 anys.
-          I la meva besavia també deia la de tres i mig.
-          No pot ser, responia la de sis, si es la meva no pot ser la teva.
-          Doncs ella es la meva besàvia.
-          La de sis- ho preguntaré al pare i veuràs com es la meva.
Desprès de preguntar al pare i que aquest els dones l'explicació. Salta la de tres anys i mig i diu:
-          Es clar es besàvia de tots perquè som cosins.

                                 foto: Ernest Cauhé



1 comentari:

  1. La mainada sempre fa preguntes, en aquest cas fàcils de contestar...
    Imma, que tinguis unes Bones Festes, que conservis les il·lusions i es facin realitat els teus somnis!
    Petonets, Nadalencs.

    ResponElimina